مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-17فرهنگي

دسیسه برای جلوگیری از محبوبیت امام رضا(ع)/ «آهو» اجرایی مدرن دارد


علی برجی کارگردان نمایش «آهو» با اشاره به اینکه این اثر نمایشی مقطعی از زندگی امام هشتم(ع) در ایران را به تصویر می کشد درباره ویژگی های نمایش توضیحاتی ارائه داد.

- علی برجی کارگردان نمایش آهو با اشاره به اینکه این اثر نمایشی مقطعی از زندگی امام هشتم(ع) در ایران را به تصویر می کشد درباره ویژگی های نمایش توضیحاتی ارائه داد.

علی برجی که به تازگی نمایش آهو را در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه برده است درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: نمایش آهو از جمله آثار برگزیده شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی است که چندی پیش در شهر تبریز برگزار و این نمایش موفق به دریافت 5 جایزه و تقدیر از جشنواره شد.

طرح اصلی نمایشنامه توسط سیروس همتی نوشته شده است که برای اجرا بازنویسی روی متن انجام دادم و کار با تغییراتی در جشنواره رضوی اجرا شد.

این کارگردان تئاتر درباره رویکردی که برای کلیشه ای نشدن نمایش، مدنظر قرار داده است، عنوان کرد: در وهله اول مساله ای که برایم اهمیت دارد درام و قصه جذاب نمایشنامه است در این اثر هم جدا از موضوع نمایشنامه که در ارتباط با امام رضا (ع) بود و من سال های سال است که در زمینه نمایش های مذهبی و دفاع مقدسی فعالیت کرده ام و با این فضاها آشنا هستم، داستان نمایشنامه جذاب بود و اولین نکته ای بود که مرا به سمت متن آقای هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسیسه برای جلوگیری از محبوبیت امام رضا(ع)/ «آهو» اجرایی مدرن دارد

دسیسه برای جلوگیری از محبوبیت امام رضا(ع)/ «آهو» اجرایی مدرن دارد