مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-03ورزشي

انتصاب 2 کردستانی به سمت سرمربی و مربی تیم های ملی بسکتبال کشور


مربیان بادانش کردستانی در کسوت سرمربی و مربی هدایت تیم های ملی بسکتبال نوجوانان دختران و پسران زیر 16 سال کشور را برعهده گرفتند.

- آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام فدراسیون بسکتبال کشور کادر فنی تیم های ملی بسکتبال نوجوانان دختران و پسران زیر 16 سال کشور معرفی شدند.

وی افزود: بر این اساس، با معرفی کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر زیر 16 سال ایران سروه ضرغامیان مربی با دانش و توانای کردستانی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را عهده دار شد.

وی خاطرنشان کرد: ضرغامیان سال گذشته هدایت تیم دختران ملی پوش نوجوانان ایران را در مسابقات قهرمانی دسته B آسیا که به میزبانی اردن برگزار شد، برعهده داشت.

غلام ویسی اظهار کرد: اولین مرحله از اردوی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر زیر 16 سال کشورمان با هدایت سروه ضرغامیان از روز جمعه دوازدهم خرداد در نهاوند آغاز شده و تا 18 خردادماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: همچنین با اعلام و معرفی کادر فنی تیم ملی بسکتبال پسران زیر 16 سال ایران محمدرضا اسلامی به عنوان سرمربی و حامد سهراب نژاد مربی شایسته و بادانش کردستانی نیز در کسوت مربی هدایت این تیم را برعهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب 2 کردستانی به سمت سرمربی و مربی تیم های ملی بسکتبال کشور

انتصاب 2 کردستانی به سمت سرمربی و مربی تیم های ملی بسکتبال کشور