مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-20فرهنگي

مجله بخوانیم/ اندیشه پویا؛ ماجرای ساده را پیچیده نکنیم!


 جذاب ترین گزارش این شماره مجله اندیشه پویا میزگرد عباس کاظمی - جامعه شناس- با صاحبان مشاغل درباره کسب و کار در روزگار سخت کنونی است و تصویری که از مشتریان خود ترسیم می کنند.

- مجله بخوانیم/ اندیشه پویا؛ ماجرای ساده را پیچیده نکنیم!  جذاب ترین گزارش این شماره مجله اندیشه پویا میزگرد عباس کاظمی - جامعه شناس- با صاحبان مشاغل درباره کسب و کار در روزگار سخت کنونی است و تصویری که از مشتریان خود ترسیم می کنند.

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر-  سه ماه انتظار برای انتشار ماهنامه اندیشه پویا به پایان رسید و دیشب خریدم و با ولع بخش های غیر ترجمه ای آن را خواندم.

  شیوه من در مجله خوانی و گاه حتی در کتاب خوانی اکتفا به بخش هایی است و نیازی نمی بینم همه مجله و گاه تمام یک کتاب را بخوانم.

به همین خاطر در کتاب هم ترجیح با کتاب هایی است که شامل فصول مستقل و نامرتبط اند نه رمان مگر کوتاه باشد.

  اندیشه پویا در روزگار عسرت مطبوعات چاپی و کاغذی موهبتی است و بارها نوشته ام و تکرار می کنم این مجله به اضافه چند مجله معتبر و موقر دیگر که نسبتی با بودجه های دولتی ندارند و تنها گاه اندکی یارانه دریافت می کنند آبروی مطبوعات ایران اند و اگر نباشند دکه ها بیش از پیش به تسخیر بیسکوییت و کیک و نوشابه درخواهند آمد و فقر و انحطاط فرهنگی بیشتر توی ذوق می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله بخوانیم/ اندیشه پویا؛ ماجرای ساده را پیچیده نکنیم!

مجله بخوانیم/ اندیشه پویا؛ ماجرای ساده را پیچیده نکنیم!