مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-06اجتماعي

آفرودسواران اجازه ورود به عرصه های جنگلی چهارباغ را ندارند


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی اجازه ورود آفرود سواران را به عرصه های جنگلی و مرتعی نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکرم عزیزی از مسدود کردن جاده های فرعی ایجاد شده در مراتع این شهرستان برای جلوگیری از ورود آفرود سوارها خبر داد و افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی اجازه ورود آفرودسواران به عرصه های جنگلی و مرتعی را نخواهد داد و در صورت مشاهده، فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی می شود.

وی در خصوص بررسی وضعیت آفرود سواری در این شهرستان اظهار کرد: برخی آفرود سواران در مناطق ارزشمند منابع طبیعی مبادرت به رانندگی و حرکات نمایشی با خودروهای آفرود می کنند و با این اقدام به عرصه های مرتعی و جنگلی خسارت وارد می کنند.

وی با بیان اینکه گشت، مراقبت و شناسایی عاملان تخریب منابع طبیعی با حضور به موقع یگان حفاظت تشدید می شود، اضافه کرد: آفرود سواری در اراضی ملی و طبیعی موجب خسارت های زیادی به محیط زیست و منابع طبیعی می شود و که منجر به تخریب ساختمان و بافت خاک در اثر فعالیت خودروهای آفرود خسارت فیزیکی زیادی به اکوسیستم طبیعی و زیستگاه های گیاهی و جانوری می شود و این در حالی است که ورزش و گردشگری بدون حفظ منابع طبیعی و محیط زیست معنی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفرودسواران اجازه ورود به عرصه های جنگلی چهارباغ را ندارند

آفرودسواران اجازه ورود به عرصه های جنگلی چهارباغ را ندارند