مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-19سياسي

دانشگاه فرهنگیان کانون هویت بخشی در جامعه است


رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: دانشگاه فرهنگیان کانون هویت بخشی و تعالی هویت در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی حیدری ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل پردیس شهید باهنر اراک با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید اظهار داشت: استاد بسیجی، جهاد تبیین، امید آفرینی، و اعتلای حکمرانی شعار هفته بسیج اساتید است و دانشگاه فرهنگیان در این راستا برنامه های مختلفی پیش بینی کرده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: بسیج اساتید بازوی توانمند دانشگاه ها است و اساتید بسیجی نقش مهمی در پیشرفت و اعتلای دانشگاه ها دارند و در طی این سال ها بسیج اساتید در انسجام بخشی موفق عمل کرده و امروز نیز در ایجاد امید و تقویت ایمان در جامعه و خصوصاً در دانشگاه نقش مهمی دارد.

دانشگاه فرهنگیان در مسیر رشد و پیشرفت است وی ادامه داد: قدمت دانشگاه فرهنگیان به بیش از یک قرن در کشور ایران می رسد و این نشان از جایگاه مهم تربیت و آموزش در کشور است و به برکت انقلاب اسلامی امروز دانشگاه فرهنگیان در مسیر رشد و پیشرفت است که البته نیازمند توجه ویژه مسئولین را دارد.

حیدری اضافه کرد: رشد کمی و کیفی فعالیت ها در بخش های مختلف دانشگاه یکی از اهداف مهم است و در این راستا برنامه های مهمی پیش بینی و هدف گذاری شده و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان کانون هویت بخشی در جامعه است

دانشگاه فرهنگیان کانون هویت بخشی در جامعه است