مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-19حوادث

شناسایی سارقی با 60 فقره سرقت در شهر جدید صدرا


فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو با اعتراف به 60 فقره سرقت در شهر جدید صدرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فرج شجاعی در خصوص این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت های اخیر از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو، مأموران انتظامی شهرستان شیراز با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند یک باند متشکل از 5 سارق را در شهر صدرا شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به 60 فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو در شهر صدرا اعتراف کردند، گفت: در تحقیقات تکمیلی 3 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ابزار آلات، سنگ فرز، دریل، یک عدد شاه کلید برای بازکردن درب های خودروها، اتصالات مربوط به باغ شهری ها و … کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: اگر از شهروندان سرقت مشابه در شهر صدرا و باغ شهری های اطراف آن صورت گرفته شده است برای پیگیری به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ-بلوار شیرودی- طبقه فوقانی کلانتری 20 گلسرخ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سارقی با 60 فقره سرقت در شهر جدید صدرا

شناسایی سارقی با 60 فقره سرقت در شهر جدید صدرا