مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-30پزشكي

یک سرقت جنایت بار در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سرقت سُرب های واحد رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، خواستار برخورد شدید با عاملان این سرقت شد.

- یک سرقت "جنایت بار" در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سرقت سُرب های واحد رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، خواستار برخورد شدید با عاملان این سرقت شد.

دکتر قباد محمدی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه دستگاه رادیوتراپی که در درمان بیماران سرطانی به کار می رود نشست اشعه دارد، گفت: با توجه به این مسئله اطراف اتاق این دستگاه باید مقاوم باشد تا اشعه به بیرون نشست پیدا نکند.

وی افزود: با توجه به نشت اشعه از این دستگاه، هر شش ماه یکبار با همکاری سازمان انرژی اتمی نسبت به سنجش میزان اشعه در محیط اطراف اتاق رادیوتراپی اقدام می شود و آخرین بار که در دی ماه سال گذشته دوزیمتری (اندازه گیری دقیق تابش اشعه) در محل واحد رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) صورت گرفت، مشخص شد که نشت اشعه نداشته ایم.

محمدی گفت: حدود سه هفته پیش بود که با همکاری نیروهای حراست بیمارستان متوجه سرقت سرب های اتاق رادیوتراپی شدیم و مشخص شد که شخصی با توجه به اینکه اتاق های همجوار سقف کاذب دارند از مسیر سقف وارد شده و سرب های داخل سقف اتاق را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سرقت جنایت بار در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

یک سرقت جنایت بار در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه