مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:452023-06-12سياسي

ارسال 480 مقاله به همایش علوم انسانی در اندیشه علامه مصباح


رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) از برگزاری همایش بین المللی علوم انسانی در اندیشه علامه مصباح یزدی، در روزهای 25 و 26 خرداد ماه جاری در قم خبر داد.

- قم- رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) از برگزاری همایش بین المللی علوم انسانی در اندیشه علامه مصباح یزدی، در روزهای 25 و 26 خرداد ماه جاری در قم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محمود رجبی امروز در نشست خبری همایش بین المللی علوم انسانی در اندیشه علامه مصباح یزدی که در سالن جلسات مؤسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: همایش بین المللی علوم انسانی در اندیشه آیت الله مصباح روز جمعه در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش از ساعت 8:30 روز پنجشنبه در قالب افتتاحیه شروع می شود، اظهار کرد: کمیسیون های تخصصی نیز در روز جمعه برگزار می شود.

رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به دریافت 480 چکیده مقاله به عربی، فارسی و انگلیسی، گفت: 253 مقاله پذیرفته شد که 78 مقاله پذیرش نهایی برای انتشار در مجلات معتبر داخلی و خارجی گرفته است و 61 مقاله هم در مرحله ارزیابی برای انتشار است.

وی اضافه کرد: این همایش مجوز ISC دریافت کرده است و کتابچه همایش که دربردارنده ساختار، راهنمایی نویسندگان و تقویم برنامه ها و محورها و ریز موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 480 مقاله به همایش علوم انسانی در اندیشه علامه مصباح

ارسال 480 مقاله به همایش علوم انسانی در اندیشه علامه مصباح