مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:042023-05-30اقتصادي

وجود بیش از 500 بیمار مبتلا به «ام اس» در رفسنجان


رییس انجمن بیماران ام اس شهرستان رفسنجان گفت: در این شهرستان بیش از 500 بیمار مبتلا به ام اس وجود دارد و استان کرمان رتبه چهارم کشور از نظر تعداد این بیماران را در کشور داراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علیرضا وکیلیان امروز در همایش بیماران ام اس این شهرستان اظهار کرد: حدود 500 بیمار ام اس در شهرستان رفسنجان داریم و استان کرمان در کشور رتبه چهارم از نظر تعداد این بیماران را داراست.

وی بیان داشت: مسؤولان و خیران کمک کنند به این بیماران کمک بیشتری شود و وامی که در خیلی از شهرستان ها به بیماران ام اس اعطا شده در رفسنجان هنوز تخصیص نیافته که ضرورت دارد این وام در اختیار بیماران ام اس رفسنجان هم قرار گیرد.

وکیلیان تصریح کرد: در زمینه درمان این بیماران نیز انجمن ام اس تا جایی که توانسته این بیماران را زیرپوشش خود قرار داده است و کارهای بازتوانی را برای آنان دنبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم درمان های ما هم رو به پیشرفت بیشتری برود.

با توجه به اینکه داروهای جدیدی آمده اما هنوز با دنیا فاصله داریم و داروهای جدید وارد کشورمان نشده است که امیدواریم وزارت بهداشت بتواند این داروها را وارد کند تا کیفیت زندگی این بیماران بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 500 بیمار مبتلا به «ام اس» در رفسنجان

وجود بیش از 500 بیمار مبتلا به «ام اس» در رفسنجان