مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-17بين الملل

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان ، مهمان ویژه تهران


گفته شده که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان در این سفر با رییس جمهور ایران و دیگر مقامات ایرانی دیدار و درباره توسعه روابط دو کشور گفتگو خواهد کرد.

- فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان به منظور دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) به تهران سفر خواهد کرد.

سفر بن فرحان به تهران نخستین سفر مقام عالیرتبه عربستان به ایران پس از توافق دو طرف با میانجیگری چین برای عادی سازی رابطه محسوب می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، در حالی که فیصل بن فرحان اخیرا در دیدار حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی در کیپ تاون آفریقای جنوبی گفته بود که به زودی به ایران سفر خواهد کرد، تاریخ قطعی این سفر ابتدا در رسانه های ایرانی منتشر شد.

همزمان برخی منابع خبری عربی اعلام کرده اند وزیر خارجه عربستان سعودی حامل پیامی از طرف ملک سلمان بن عبدالعزیز برای ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران است که به توسعه روابط دو کشور مربوط می شود.

  گفته شده که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته بن فرحان در این سفر با رییس جمهور ایران و دیگر مقامات ایرانی دیدار و درباره توسعه روابط دو کشور گفتگو خواهد کرد.

  طبق روایت علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، فیصل بن فرحان در این سفر اقداماتی را در راستای گشایش سفارت انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان ، مهمان ویژه تهران

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان ، مهمان ویژه تهران