مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-03سياسي

مردم پشتیبان نظام اسلامی در تمام جبهه ها هستند


رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم پشتیبان نظام اسلامی در تمام جبهه ها هستند و تلاش دشمنان در ضربه زدن به رابطه عاطفی میان مردم، - انقلاب و رهبری شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی اسلامی روز شنبه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: تاکنون انقلابی جامع تر از انقلاب اسلامی در طول تاریخ شکل نگرفته است.

وی افزود: امام راحل در شرایطی انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد که همه معادلات سیاسی جهان را در هم ریخت و به همین خاطر مورد کینه آمریکا قرار گرفت.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: اقتدار نظامی کشورمان به جایی رسیده که بازدارنده است؛ به گونه ای که دشمن حتی جرأت فکر کردن در مورد حمله به ایران را به خود نمی دهد.

حجت الاسلام اسلامی تصریح کرد: مردم پشتیبان نظام اسلامی در تمام جبهه ها هستند و تلاش های دشمنان در ضربه زدن به رابطه عاطفی میان مردم، انقلاب و رهبری تلاشی ناکام و شکست خورده است.

وی افزود: هدایت گری های امام امت و بصیرت مثال زدنی ملت ایران موجب شد که پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به وقوع بپیوندد.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایط خاص و متفاوت تر از سایر انقلاب ها شکل گرفت و مردم در شرایطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پشتیبان نظام اسلامی در تمام جبهه ها هستند

مردم پشتیبان نظام اسلامی در تمام جبهه ها هستند