مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-04سياسي

ترسیم اشعار امام (ره) توسط هنرمندان خوشنویس


مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران آغاز شد و هنرمندان و اساتید خوشنویسی نیز به نگارش اشعار امام راحل در طول .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در راستای فرا رسیدن چهارده و پانزدهم خرداد، سالروز وفات بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین سال 1342 و لزوم گرامیداشت این روزها و با احترام به روح بلند حضرت امام و شهدای آن حادثه تلخ، برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با سرآغاز پویش ختم قرآن کریم و ثواب هدیه آن به روح بلند امام (ره)و شهدای 15 خرداد، آغاز شد و در ادامه برگزاری محفل انس با قرآن و حضور قاریان استانی در شهرک گلستان به همراه مسابقات قرآنی و فرهنگی با محوریت زندگی روح الله خمینی ادامه دارد.

همچنین، با همکاری بخش های قرآنی، فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، این روزها را با رویدادهایی از قبیل تولید ویدیو کلیپ و عکس نوشته با موضوع 15 خرداد و رحلت امام (ره)، روبرو هستیم.

برگزاری کارگاه خوشنویسی اشعار امام خمینی رحمه الله با محوریت انجمن خوشنویسان و هنرنمایی اساتید و هنرمندان خوشنویس از جمله استاد چیزفهم، نصیری و تعدادی از بانوان خوشنویس، ادامه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم اشعار امام (ره) توسط هنرمندان خوشنویس

ترسیم اشعار امام (ره) توسط هنرمندان خوشنویس