مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-13اقتصادي

900 میلیارد تومان حاصل 90 پرونده فرار مالیاتی در استان فارس


مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: صاحبان مشاغلی که حداکثر درآمدشان از فروش کالا و خدمات 67 میلیارد و 200 میلیون ریال باشد مشمول تعیین مالیات مقطوع و تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا محمدابراهیمی گفت: مودیانی که مکلف به تسلیم اظهارنامه و پرداخت مالیات هستند، شامل صاحبان مشاغلی که میزان فروش کالا و خدمات آنان طی سال 1401 بیش از 67 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده، مشمولان مکلف به استفاده از پایانه های فروشگاهی و مشاغلی که فرمو موضوع تبصره ماده 100 قانون مالیات مستقیم در درگاه امور مالیاتی قرار داده نشده، است.

وی افزود: پرونده های مشارکت مدنی اگر سهم درآمد یا فروش حداقل یکی از شرکا بیش از حد نصاب دستورالعمل قانونی بوده یا مجموع درآمد مشارکت بیش از 150 میلیارد ریال باشد، باید اظهارنامه تسلیم و مالیات متعلقه پرداخت شود.

او با بیان اینکه مالیات مقطوع مودیان مشمول این دستورالعمل با توجه به اطلاعات موجود در پایگاه های اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی و سوابق مودی تعیین و طی فرمی سامانه my.

tax.

gov.

ir بارگزاری می شود، گفت: در صورتی که فروش و درآمد تعیینی در این فرم کمتر از مبلغ فروش واقعی باشد، مودی باید میزان فروش واقعی را در سامانه درج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 میلیارد تومان حاصل 90 پرونده فرار مالیاتی در استان فارس

900 میلیارد تومان حاصل 90 پرونده فرار مالیاتی در استان فارس