مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-18سياسي

مالیات شرکت های بزرگ در استان های محل استقرار پرداخت شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: بر اساس بند «ه» تبصره 6 مقرر شده شرکت های بزرگ مالیات هایشان را در استان محل استقرار پرداخت کنند.

- اهواز- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: بر اساس بند ه تبصره 6 مقرر شده شرکت های بزرگ مالیات هایشان را در استان محل استقرار پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد نیکو ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری بودجه 1402 اظهار کرد: این بودجه ای است که در آخرین سال برنامه ششم توسعه تنظیم شده و مبتنی بر سند تحول دولت است؛ همچنین در این بودجه سعی شده بسیاری از اهداف در سند تحول دولت در نظر گرفته شود زیرا سند بودجه پشتیبانی مالی تحقق اهداف سند تحول دولت است که میان دولت و مجلس، تهیه و تدوین می شود و به تصویب می رسد.

وی با بیان اینکه بودجه کشور از یک بخش منابع و یک بخش مصارف تشکیل شده است، تصریح کرد: درآمدهای مالیاتی، فروش نفت و انتشار اسناد خزانه سه منبع اصلی دولت برای بودجه هستند که اعداد آن به تصویب مجلس می رسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در خصوص درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در بودجه 1402 گفت: در بودجه سال امسال نیز مبلغ 894 هزار میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 59 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات شرکت های بزرگ در استان های محل استقرار پرداخت شود

مالیات شرکت های بزرگ در استان های محل استقرار پرداخت شود