مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-12پزشكي

برخورد قانونی با عرضه کنندگان قلیان در اماکن عمومی زرند


رییس دادگستری شهرستان زرند بر برخورد قانونی با هرگونه عرضه قلیان در اماکن عمومی تأکید کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، ابوالفضل فرح بخش امروز با تأکید بر برخورد قانونی با عرضه کنندگان قلیان در اماکن عمومی اظهار کرد: عرضه قلیان علاوه بر تهدید سلامت عمومی و بهداشت، زمینه بروز جرایم و آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد به مواد مخدر را فراهم می کند.

 رییس دادگستری شهرستان زرند افزود: بوستان ها و پارک ها به عنوان مکان عمومی برای تفریح و نشاط اجتماعی احداث شده اند و نباید جایی برای ترویج رفتارهای اشتباه توسط بعضی افراد سودجو باشند.

  فرح بخش گفت: طی بازدیدهای مکرر وانجام اقدامات قانونی حدود200 عدد قلیان که از سطح مراکز مختلف شهرستان زرند توسط تیم های بهداشتی و اماکن جمع آوری و معدوم شد.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعات و گزارشات مکرر مردمی مبنی بر افزایش استعمال دخانیات و استفاده از قلیان در مراکز غیر مجاز از سوی نوجوانان و جوانان و زمینه ایجاد مواد مخدر صنعتی و سنتی توسط این عزیزان و آینده سازان موضوع در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع به بزه دادگستری زرند قرار گرفت.

 فرح بخش از خانواده ها خواست نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه عرضه قلیان در این اماکن، مراتب را به مراجع ذی صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با عرضه کنندگان قلیان در اماکن عمومی زرند

برخورد قانونی با عرضه کنندگان قلیان در اماکن عمومی زرند