مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-21اجتماعي

استفاده از ظرفیت بازارچه مرزی ماهیرود برای توسعه بازار دانش بنیان ها


رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: در صدد هستیم تا بتوانیم زمینه ارتباط هرچه بیشتر فناوران ایرانی و تجار افغانستانی را در بیرجند به ویژه در بازارچه مرزی ماهیرود، - رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: در صدد هستیم تا بتوانیم زمینه ارتباط هرچه بیشتر فناوران ایرانی و تجار افغانستانی را در بیرجند به ویژه در بازارچه مرزی ماهیرود، فراهم آوریم.

دکتر محمدحسن مجیدی در گفت وگو با ایسنا، گفت: استان خراسان جنوبی در شرقی ترین نقطه ایران هرچند از منظر اقلیمی یکی از استان های محروم ایران است، ولی از نظر تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، جزو استان های پیشرو کشور به شمار می رود.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی و بیشترین مرز مشترک خاکی به میزان 331 کیلومتر با کشور افغانستان، وجود دو بازارچه مرزی و عبور دو کوریدور بزرگ ترانزیتی کشور چابهار به سرخس و بندر عباس به مشهد از این استان شرایط اقتصادی ویژه ای را فراهم کرده است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، ادامه داد: با عنایت به این ظرفیت، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در صدد است تا بتواند زمینه ارتباط هرچه بیشتر فناوران ایرانی و تجار افغانستانی را در بیرجند به ویژه در بازارچه مرزی ماهیرود، فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بازارچه مرزی ماهیرود برای توسعه بازار دانش بنیان ها

استفاده از ظرفیت بازارچه مرزی ماهیرود برای توسعه بازار دانش بنیان ها