مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-06ورزشي

بیانیه تیم ملی علیه برنامه میثاقی


پس از انتقادات تند محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر از مینی کمپ برگزار شده توسط کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال در بیانیه ای پاسخ این انتقاد را داد.

- جی پلاس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی ایراد شبهه ی ناروا به دلیل برگزاری مینی کمپ تیم ملی در یکی از برنامه های تلویزیونی، بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: با وجود ابهامات نادرست مطرح شده در یکی از برنامه های تلویزیونی درباره دلیل برگزاری مینی کمپ و زیر سوال بردن انگیزه های حرفه ای کادر فنی تیم ملی، به اطلاع می رساند سیاست کادر فنی تیم ملی نگاه دقیق و موشکافانه به لیگ برتر است که بر اساس همین سیاست خدشه ناپذیر و ادامه دار، کادر فنی تیم ملی از ابتدای فعالیت خود، بیشتر مسابقات لیگ برتر را به صورت حضوری و سایر رقابت ها را بصورت ویدویی بارها و بارها مورد آنالیز قرار داد تا با تکیه بر افزایش اطلاعات از میزان توانایی بازیکنان مدنظر، نسل جدیدی را در راستای تامین منافع فوتبال ملی پایه گذاری کند.

در حالی شبهات ناروایی در این برنامه تلویزیونی بصورت یک طرفه علیه سیاست حرفه ای کادر فنی تیم ملی مطرح شد که با این طرز نگاه مبتدیانه، تعیین هفتگی تیم منتخب بازیکنان لیگ برتر یا دعوت از بازیکنانی که در همان روز پخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تیم ملی علیه برنامه میثاقی

بیانیه تیم ملی علیه برنامه میثاقی