مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-20فناوري

طراحی لیبل محصولات چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


یکی از اصلی ترین نکات ارائه محصول، داشتن لیبل مناسب است.

لیبل ها می توانند عاملی در جذب و اعتماد مشتری به برند و محصول مورد نظر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جوپنزا، لیبل ها برای شناسایی مشخصات مختلف محصول همچون برند، تولیدکننده و عرضه کننده، کد فنی، استانداردهای محصول و محتویات محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

لیبل ها همچنین می توانند شامل نحوه استفاده از محصول، دستورالعمل های ایمنی و خطرات استفاده در محصولات مضر باشد.

نکات طراحی لیبل برای محصول باید به این نکته توجه شود که لیبل محصولات می توانند راهی برای تبلیغ محصول ما باشند به همین دلیل باید در طراحی آن دقت و نوآوری داشت.

باید طرح، رنگ و سایز مناسب برای محصول و مخاطب لحاظ شود.

از جمله مهمترین نکات طراحی لیبل برای محصول عبارتند از: لیبل ها باید واضح و خوانا باشند: استفاده از حروف کشیده و کج، نزدیک بودن رنگ متن با پیش زمینه، بیش از حد ریز یا درشت بودن متن از جمله مواردی است که لیبل شما را ضعیف جلوه می دهد.

از نظر اندازه متن ها بهتر است، اسم و لوگوی محصول از فاصله دورتر هم واضح دیده شود اما توضیحات محصول از نزدیک خوانا باشند، کفایت می کند.

نمایش لوگو یا شعار کلیدی: ظاهر و نوع محصولات می توانند با یکدیگر متفاوت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی لیبل محصولات چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی لیبل محصولات چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟