مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-31سياسي

الگوگیری از کرامت امام رضا (ع) ضرورت فرهنگی جامعه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: ترویج کرامت، همدلی و اخلاق مداری در سیره امام رضا (ع) ضرورت مهم فرهنگی در جامعه کنونی است.

- اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: ترویج کرامت، همدلی و اخلاق مداری در سیره امام رضا (ع) ضرورت مهم فرهنگی در جامعه کنونی است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت وگو باخبرنگار مهر ، با تبریک میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) در سخنانی اظهار کرد: امام رضا (ع)، هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام می باشند که در سن 35 سالگی عهده دار مسئولیت امامت و رهبری شیعیان شد و حیات مبارکش مقارن بود با خلافت خلفای عباسی که سختی ها و رنج بسیاری را بر امام روا داشتند.

وی افزود: امامت و وصایت حضرت رضا (ع) بارها توسط پدر بزرگوار و رسول اکرم (ص) اعلام شده بود به ویژه امام کاظم (ع) در حضور مردم ایشان را به عنوان وصی و امام بعد از خویش معرفی کرده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اخلاق سلیم، زهد و تقوای امام رضا (ع) حتی مخالفان اسلام را شیفته و مجذوب خود کرده بود و این جز خصوصیات بارز ایشان بود که باعث شگفتی حاکمان آن زمان شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوگیری از کرامت امام رضا (ع) ضرورت فرهنگی جامعه است

الگوگیری از کرامت امام رضا (ع) ضرورت فرهنگی جامعه است