مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-20سياسي

مراسم بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده مشهد – کربلا برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم استقبال از این کاروان صبح روز جمعه این هفته با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان ملی و استانی، خانواده های شهدای مدافع حرم و هیئات مذهبی مشهد مقدس از محل مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، - مراسم بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده انصار الحسین (ع)، (کاروان پیاده مشهد – کربلا) روز جمعه دوم تیرماه 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم استقبال از این کاروان صبح روز جمعه این هفته با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان ملی و استانی، خانواده های شهدای مدافع حرم و هیئات مذهبی مشهد مقدس از محل مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، واقع در شهرک شهید رجایی رو به روی حر 23 به سمت حرم مطهر امام رضا (ع)، برگزار خواهد شد.

هم زمان با برگزاری مراسم بدرقه این کاروان، 80 نفر از موکب داران معروف عراقی که در ایام اربعین در عراق با برپایی موکب های پذیرایی به میزبانی از زائران و خدمات دهی به آن ها می پردازند، با برپایی موکب های خود در مشهد به صورت نمادین، میزبانی و خدمات دهی به زائران پیاده اربعین را به نمایش می گذارند.

اعضای کاروان پیاده مشهد – کربلا، بعد از برگزاری مراسم بدرقه، برای بیست و دومین سال متوالی سفر معنوی خود را با پای پیاده از مشهد الرضا به کربلای معلی آغاز خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده مشهد – کربلا برگزار می شود

مراسم بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده مشهد – کربلا برگزار می شود