مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:072023-06-06اقتصادي

اجرای فاز اول طرح به سازی بافت با رزش روستای قوزلو ماهنشان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اجرای فاز اول طرح بهسازی بافت باارزش روستای قوزلوی شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: تاکنون مبلغ 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی توسط بنیاد مسکن برای اجرای این طرح هزینه شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اجرای فاز اول طرح بهسازی بافت باارزش روستای قوزلوی شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: تاکنون مبلغ 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی توسط بنیاد مسکن برای اجرای این طرح هزینه شده است.

رضا خواجه ای ظهر امروز (16 خردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فاز اول روستای بافت با ارزش قوزلو در حال اجرا است و در سال جاری نیز مبلغ 8 میلیارد ریال تخصیص اعتبار شده و اجرا خواهد شد.

وی به برخی مشکلات موجود در این روستا اشاره کرد و گفت: متاسفانه عدم ساماندهی فاضلاب روستا، مشکلاتی را در اجرای طرح مذکور به وجود آورده که امیدواریم توسط اداره آب وفاضلاب شهرستان تامین اعتبار و اجرا شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی توسعه کالبدی روستاهای کشور با هدف حفاظت و احیای بافت کالبدی با ایده و راهکارهای نوین و صیانت از اصالت فرهنگی، تاریخی و کالبدی - فضایی روستاها، شناسایی، مطالعه، طراحی و اجرای طرح بهسازی بافت باارزش را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز اول طرح به سازی بافت با رزش روستای قوزلو ماهنشان

اجرای فاز اول طرح به سازی بافت با رزش روستای قوزلو ماهنشان