مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-30اقتصادي

« فن بازار پوشاک » در مازندران برپا می شود


رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برپایی جشنواره و فن بازار پوشاک خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت دو روز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمانه نوری بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: برگزاری جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل که از 10 تا 12 خردادماه در آمل برگزار می شود، فرصتی مغتنم برای شرکت های صنعتی و سازمانها و ادارات است.

نوری تصریح کرد: حفظ ایمنی و سلامت کارکنان از ارکان مهم و اساسی در هر کارگاه بوده که تامین آن براساس مقررات از وظایف کارفرما است.

وی با بیان اینکه پوشیدن لباس کار مناسب یکی از راه های ارتقاء ایمنی و بهداشت در محیط کار است، افزود: مطابق مقررات قانون کار و آیین نامه های مربوطه، کارفرما موظف است در هر سال دو دست لباس کار در اختیار کارگران بگذارد.

تامین لباس کار کلیه کارکنان از وظایف کارفرما بوده و هیچ کسی از جمله پرسنل بخش های اداری کارگاه ها نیز از این امر مستثنی نخواهند بود.

نوری تصریح کرد: علاوه بر تهیه و تحویل لباس و لوازم حفاظت فردی، کارفرما مکلف به نظارت به استفاده صحیح از تجهیزات توسط کارگران است و بدیهی است کارگران نیز ملزم به استفاده از لباس کار و تجهیزات ایمنی هستند و عدم رعایت موارد مذکور قصور در انجام وظیفه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« فن بازار پوشاک » در مازندران برپا می شود

« فن بازار پوشاک » در مازندران برپا می شود