مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:472023-05-31سياسي

چرا استعفای عضو شورای اهواز در جلسه امروز طرح نشد؟


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به موضوع استعفای خود از عضویت شورا گفت: علاقه مند نیستم به ملاحظات این قضیه بپردازم و امیدواریم این موضوع با تدبیر بهتری و در کمترین زمان مورد توجه قرار بگیرد؛ - ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به موضوع استعفای خود از عضویت شورا گفت: علاقه مند نیستم به ملاحظات این قضیه بپردازم و امیدواریم این موضوع با تدبیر بهتری و در کمترین زمان مورد توجه قرار بگیرد؛ در آن جلسه نیز نکاتی را به محضر مردم اهواز ارائه خواهم داد.

احمد سراج در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (10 خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستورکارهای امروز شورا، موضوع استعفای اینجانب از عضویت در شورای ششم بود.

روز یکشنبه استعفای خود را به رییس شورای شهر تقدیم کردم و انتظار داشتم در جلسه روز دوشنبه موضوع مطرح شود اما بنا به ملاحظاتی به امروز موکول شد و امروز نیز روند جلسه به گونه ای شد که با وجود اینکه این موضوع در دستور کار بود اما عملیاتی نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی برای استعفا، انتظار داریم در این زمینه تدبیری بیاندیشند تا مبادا این محدودیت زمانی در بعد قانونی دچار چالش شود و عملا موضوع در روند قانونی خود قرار نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا استعفای عضو شورای اهواز در جلسه امروز طرح نشد؟

چرا استعفای عضو شورای اهواز در جلسه امروز طرح نشد؟