مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:052023-05-30اقتصادي

پاداش چهار برابری برق به مشترکان خوش مصرف اهوازی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اختصاص پاداش چهار برابری برق به مشترکان خوش مصرف اهوازی خبر داد و گفت: امسال مشترکان اهوازی در صورتی که در مصرف برق صرفه جویی کنند نسبت به سال قبل چهار برابر پاداش بیشتر دریافت می کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اختصاص پاداش چهار برابری برق به مشترکان خوش مصرف اهوازی خبر داد و گفت: امسال مشترکان اهوازی در صورتی که در مصرف برق صرفه جویی کنند نسبت به سال قبل چهار برابر پاداش بیشتر دریافت می کنند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: امسال با توجه به شرایط گرمای هوا و نیاز شهروندان به برق، پاداش های خوش مصرفی برای مشترکان در نظر گرفته شده است که به آن ها تعلق می گیرد.

وی افزود: در این زمینه با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر اهواز، طرح تشویقی پاداش به مشترکان خوش مصرف برق تا 4 برابر بیشتر از سال گذشته برای آن ها درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سال گذشته 925 میلیارد ریال به مشترکان تحت پوشش برق اهواز پاداش پرداخت شد و امسال نیز امیدواریم با همراهی شهروندان اهوازی و رعایت الگوی مصرف شاهد گذر از این تابستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش چهار برابری برق به مشترکان خوش مصرف اهوازی

پاداش چهار برابری برق به مشترکان خوش مصرف اهوازی