مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-29سياسي

هدف رسانه های غربی تاثیرگذاری روی نگرش قلب تپنده خانواده است


رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به نقش زن در خانواده، گفت: غرب به ویژه رسانه های غربی با تمرکز بر این عنصر و نقش کلیدی در خانواده در تلاش هستند تا با شکل دادن جریان های مختلف اعم از سیاسی و فرهنگی بر نوع نگرش آن تأثیر بگذارند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به نقش زن در خانواده، گفت: غرب به ویژه رسانه های غربی با تمرکز بر این عنصر و نقش کلیدی در خانواده در تلاش هستند تا با شکل دادن جریان های مختلف اعم از سیاسی و فرهنگی بر نوع نگرش آن تأثیر بگذارند.

سجاد بهمیی رستگار در جلسه هفته عفاف و حجاب که امروز هشتم خردادماه به میزبانی سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: امروز یکی از مؤلفه های مهمی که در حوزه رسانه برای ما بسیار مهم است استفاده از ظرفیت تمام خواهران بسیجی در راستای اجرای برنامه های سازمان بسیج رسانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی ادامه داد: بسیج رسانه خوزستان به عنوان یک نماد انقلابی با هدف و جذب آموزش و توسعه بسیج در رسانه تشکیل شده است و در طول سه سال اخیر با جذب حداکثری خواهران رسانه ای و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه ای این خواهران توانسته است در سطح استان و ملی نقش آفرینی بسیار خوبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف رسانه های غربی تاثیرگذاری روی نگرش قلب تپنده خانواده است

هدف رسانه های غربی تاثیرگذاری روی نگرش قلب تپنده خانواده است