مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-17اجتماعي

فرونشست پل عابر پیاده در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: روز گذشته یکی از پایه های پل عابر پیاده در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان حفره ای در آن ایجاد و بلافاصله تیم کارشناسی برای علت یابی به محل حادثه اعزام شد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرونشست پل عابر پیاده روبروی بیمارستان امام حسین(ع) اظهار داشت: روز گذشته یکی از پایه های پل عابر پیاده در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان حفره ای در آن ایجاد شد بلافاصله تیم کارشناسی به محل حادثه اعزام و علت یابی انجام شد.

وی با اشاره به حضور تیم شرکت آبفا، شهرداری منطقه و تیم فنی در محل حادثه افزود: در زیر پایه پل یک خط لوله آب و فاضلاب است اما دچار شکستگی نشده بود و علت حفره ایجاد شده شکستگی لوله آب نیست.

شیشه فروش گفت: بر اساس بررسی های فنی انجام شده 12 سال پیش این پل اجرا شده و در زمان احداث مباحث ایمنی را را رعایت نکردند و یکی از پایه های این پل بر روی کلکتور فاضلاب و لوله آب قرار گرفته است بنابراین یکی از الزامات ایمنی این است که پایه های پل بر روی لوله های آب و فاضلاب قرار نگیرد چون با شکستگی لوله، پایه پل می توانست دچار آسیب شود و بسیار مخاطره آمیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست پل عابر پیاده در اصفهان

فرونشست پل عابر پیاده در اصفهان