مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-20سياسي

موافقت کشورها با پیشنهاد ایران برای حل مسئله گرد و غبار


ایران تنها کشوری بود که در نشست اپسد توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها اضافه کند.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ایران تنها کشوری بود که در نشست اپسد توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها اضافه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس امروز (سه شنبه، 30 خردادماه) در نشست خبری با تشریح آخرین دستاوردهای بیستمین کنفرانس مجمع پارلمانی محیط زیست و توسعه آسیا و اقیانوسیه (اپسد) گفت: کنفرانس مجمع پارلمانی محیط زیست و توسعه آسیا و اقیانوسیه اجلاس اپسد با موضوع محیط زیست توسعه پایدار با حضور 48 کشور دنیا در حوزه آسیا اسپیک برگزار شد و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این اجلاسیه جمهوری اسلامی ایران توانست سمت نایب رییسی را برعهده بگیرد که این سمت برای کشور ما بسیار قابل قبول است و برای اولین بار این اتفاق رخ داد.

علاوه بر این دستاورد طی این اجلاسیه توانستیم در کمیته تدوین بیانیه نقش نایب رییسی را برعهده بگیریم؛ سعی شد مواردی که منابع ایران را تحت الشعاع قرار می دهد از متن بیانیه حذف کنیم.

رییس فراکسیون محیط زیست در این جلسه، تاکید کرد: ایران تنها کشوری بود که توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها که زندگی مردم را تحت تأثیر قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کشورها با پیشنهاد ایران برای حل مسئله گرد و غبار

موافقت کشورها با پیشنهاد ایران برای حل مسئله گرد و غبار