مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-13پزشكي

فعالیت 161 واحد بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی در آذربایجان شرقی


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: 161 واحد بزرگ در استان در زمینه محصولات آرایشی محصول تولید می کند.

- مسلم نجفی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: موضوع کالای قاچاق در کل جهان وجود دارد و چیزی نیست که آن را کتمان کرد و کشور ایران نیز از آن استثنا نیست.

وی با بیان اینکه قاچاق در همه اقلام اعم از آرایشی، بهداشتی، غذایی می تواند وجود داشته باشد، ادامه داد: این موضوع شامل کشور ما نیز می شود زیرا ایران کشوری بسته نیست و راه های ارتباطی دریایی، زمینی، هوایی دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: سال گذشته نزدیک به 800 میلیون تومان کالای قاچاق اعم از غذایی، دارویی، آرایشی کشف شده است و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: در کل وجود کالای قاچاق وجود دارد ولی به همه مردم این اطمینان را می دهیم که برای نظارت و کنترل هرچه بیشتر همه تلاش خود را انجام می دهیم تا این میزان موجود را هم به صفر برسانیم.

نجفی با تاکید بر اینکه استان آذربایجان شرقی یک استان نمونه برای تولید محصولات آرایشی است، گفت: تعداد کارخانجات موجود در زمینه آرایشی در استان 141 کارخانه و تعداد کارگاه تولیدی در این زمینه 24 واحد می باشد و به عبارتی بیش از 161 واحد بزرگ در استان در زمینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 161 واحد بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی در آذربایجان شرقی

فعالیت 161 واحد بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی در آذربایجان شرقی