مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-01اقتصادي

بررسی 14 بسته سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از بررسی 14 بسته سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، حسین بهرامی در نشست بررسی طرح های سرمایه گذاری استان از طراحی 14 بسته سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: ایران در بین هفت کشور برتر دنیا در زمینه صادرات محصولات کشاورزی قرار دارد و این موضوع می تواند برای سرمایه گذاران بخش کشاورزی امیدبخش باشد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های کشاورزی نسبت به سایر بخش ها با ارزش افزوده بیشتر و پایدارتر همراه است.

وی افزود: 14 بسته سرمایه گذاری با توجه به پتانسیل ها و استعدادهای استان طراحی شده است که پس از بررسی نهایی جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه این نشست سعید خسروی مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان گفت: طرح پرورش ماهی در سد کارون4، پروژه مجتمع پرورش ماهیان سردابی یاس سفید دره بید، پالایشگاه گیاهان دارویی، ایجاد طرح هسته های بذری حبوبات، طرح مرکز تکثیر و تولید غدد مینی تیوبر سیب زمینی، احداث گلخانه 300 هکتاری خانمیرزا، طرح فراوری سیب، هلو و انگور، طرح ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 14 بسته سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

بررسی 14 بسته سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری