مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-17اقتصادي

افزایش 8 برابری تولید محصولات کشاورزی در مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کشاورزی مازندران نقش ویژهای در تولید غذا دارد و از تولید کمتر از یک میلیون تن محصول در ابتدای انقلاب اکنون به 8 برابر و حدود 8 میلیون تن محصول کشاورزی رسیده است.

- حسن عنایتی کلیجی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر تشکیل نهاد جهاد سازندگی در روز 27 خردادماه، اظهار کرد: نگاه ویژه حضرت امام در تشکیل جهاد سازندگی، توجه به روستاها و شکل گرفتن روحیه و مدیریت جهادی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: جهاد کشاورزی مسؤول تامین امنیت غذایی کشور است و نگاه کشور در این مقوله به استان مازندران است چرا که مازندران استان امنیت غذایی کشور است.

عنایتی کلیجی گفت: کشاورزی مازندران نقش ویژه ای در تولید غذا دارد و از تولید کمتر از یک میلیون تن محصول در ابتدای انقلاب اکنون به 8 برابر و حدود 8 میلیون تن محصول کشاورزی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تولید محصولات کشاورزی در کشور نیز از 25 میلیون تن ابتدای انقلاب به 125 میلیون تن رسیده است، ادامه داد: تولیدکنندگان و کشاورزان متولی اصلی امنیت غذایی هستند و از تلاش ها و زحمات آنان تقدیر و سپاسگزاری می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 برابری تولید محصولات کشاورزی در مازندران

افزایش 8 برابری تولید محصولات کشاورزی در مازندران