مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-19دانش

جایزه 50 هزار دلاری برای پژوهش دانش آموز 16 ساله در مورد خودکشی


یک دانش آموز 16 ساله برای پژوهش خود روی مغز افرادی که خودکشی کرده اند، یک جایزه علمی شامل کمک هزینه تحصیلی به مبلغ 50 هزار دلار برنده شد.

- یک دانش آموز 16 ساله برای پژوهش خود روی مغز افرادی که خودکشی کرده اند، یک جایزه علمی شامل کمک هزینه تحصیلی به مبلغ 50 هزار دلار برنده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، ناتاشا کولویوات (Natasha Kulviwat) یک دانش آموز معمولی دبیرستان نیست.

او از اوت گذشته، شش ماه را در آزمایشگاه دانشگاه کلمبیا (Columbia University) برای مطالعه بافت مغز افرادی سپری کرده است که بر اثر خودکشی جان باخته اند.

او در پژوهش های خود بررسی کرده که آیا نشانگرهای زیستی شامل مواد فیزیکی و قابل اندازه گیری مغز ممکن است روزی به توضیح دادن دلیل خودکشی و جلوگیری کردن از آن کمک کنند.

پژوهش او نهایتا در نمایشگاه بین المللی علم و مهندسی ریجنرون (ISEF)، جایزه گوردون مور در نتایج مثبت برای نسل های آینده (Gordon Moore Award for Positive Outcomes for Future Generations) را به همراه 50 هزار دلار برای هزینه های کالج به ارمغان آورد.

این نمایشگاه، یک مسابقه بین المللی برای دانش آموزان دوره پیش از کالج است که توسط انجمن علوم آمریکا (Society for Science) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه 50 هزار دلاری برای پژوهش دانش آموز 16 ساله در مورد خودکشی

جایزه 50 هزار دلاری برای پژوهش دانش آموز 16 ساله در مورد خودکشی