مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:452023-05-28سياسي

برنامه های فرهنگی ابهر بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی اجرا می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: برنامه های فرهنگی ابهر بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: برنامه های فرهنگی ابهر بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی اجرا می شود.

آیسان صادقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع نقشه مهندسی فرهنگی شهرستان، اظهار کرد: ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی در استان ها بر عهده ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی استان است.

همچنین مسئولیت تدوین برش استانی نقشه مهندسی با مشارکت شورای فرهنگ عمومی استان، بر عهده شورای برنامه ریزی و توسعه استان نهاده شده است.

وی افزود: در طرح نقشه مهندسی استان زنجان پنج مسئله اولویت دار فرهنگی در سطح استان با 102 اقدام استانی متناظر با هر یک از اقدامات ملی با قابلیت اجرایی تهیه و تدوین شده و 193 برنامه و فعالیت دستگاهی یا به عبارتی پروژه های ناظر به حل هر یک از مسائل فرهنگی استان با نگاهی به شرح وظایف و مأموریت های دستگاه های استان ذکر شده است.

وی با اشاره به تقویم فرهنگی ابهر در سال 1402، عنوان کرد: طبق مصوبه جلسه پیشین شورا، تدوین برنامه های فرهنگی شهرستان در قالب تقویم فرهنگی می بایست بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی استان و در راستای تحکیم بنیان خانواده و رشد جمعیت، سبک زندگی اسلامی ایرانی با رویکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی ابهر بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی اجرا می شود

برنامه های فرهنگی ابهر بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی اجرا می شود