مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-08بين الملل

دوحه: حامی راهکار دائمی و فراگیر برای بحران سوریه هستیم


وزیر امور خارجه قطر با اشاره به اختلافات این کشور با نظام سوریه، در عین حال گفت که دوحه خواستار راهکار عادلانه در سوریه است و از راهکار سیاسی حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن عبد الرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر شامگاه امروز پنجشنبه گفت که این کشور با سوریه هیچ مشکلی ندارد و خواستار حل سیاسی بحران این کشور است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از آل ثانی گزارش داد، مشکل قطر، با نظام سوریه است، ولی ما خواستار راهکار عادلانه در سوریه هستیم و از راهکار سیاسی حمایت می کنیم که مورد رضایت ملت این کشور باشد .

ماجد بن محمد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر هم فروردین ماه گذشته درباره عادی سازی روابط دوحه و دمشق گفت: موضع ما روشن و قاطع است و تحت تاثیر آنچه در تحولات می گذرد نیست؛ مگر اینکه تحولات واقعی در داخل سوریه به گونه ای رخ دهد که رضایت مردم را جلب کند و یا اجماعی عربی درباره تحولات مثبت در داخل سوریه به وجود آید.

سخنگوی وزارت خارجه قطر ضمن استقبال و اعلام حمایت این کشور از تلاش های کشورهای عربی برای  یافتن راه حل بحران سوریه، تاکید کرد: این راه حل باید مبتنی بر تحولات مثبت و پاسخی واقعی به خواسته های مردم سوریه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوحه: حامی راهکار دائمی و فراگیر برای بحران سوریه هستیم

دوحه: حامی راهکار دائمی و فراگیر برای بحران سوریه هستیم