مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-11اقتصادي

تولید عصاره و کمپوست قارچ برای اولین بار توسط جوان خلاق لرستانی


صابر صادقی، جوان نوآور و خلاق لرستانی است که برای اولین بار عصاره و کمپوست قارچ را در استان و کشور تولید کرده است، او در راستای گنجاندن قارچ در سبد غذایی مردم لرستان و حتی کشور، - خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، صادقی متولد 1373 ساکن تهران و اصالتا لرستانی است، تمایل دارد که در سرزمین پدری خود کاری انجام دهد، به همین دلیل فعالیت خود را در حوزه قارچ در استان شروع کرد.

او دارای مدرک کارشناسی مکانیک سیالات است، اما علاقه به کشاورزی باعث شد که به پرورش قارچ روی آورد و تحقیقات و پژوهش هایی را در این زمینه انجام دهد.

  علاقه به کشاورزی من را به دنیای قارچ کشاند از کودکی به دلیل فعالیت پدر بزرگم در حوزه کشاورزی، به کار و فعالیت کشاورزی علاقه مند بودم، اما به صورت جدی و با خواندن یک مقاله در خصوص دنیای قارچ ها قدم در این راه گذاشتم.

سال 96 به خاطر تسلط نسبی که به زبان انگلیسی داشتم شروع به خواندن مقالات و کتاب های خارجی و کتاب های فارسی در حوزه قارچ کردم.

من که در یک شرکت مهندسی مشغول فعالیت بودم ، با صرف بخشی از درآمد حاصل از کار خود سال 97، یک آزمایشگاه خانگی در حوزه قارچ را دایر و تمام اطلاعاتی که در خصوص قارچ کسب کرده بودم، پیاده کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید عصاره و کمپوست قارچ برای اولین بار توسط جوان خلاق لرستانی

تولید عصاره و کمپوست قارچ برای اولین بار توسط جوان خلاق لرستانی