مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-09سياسي

تأکید فرماندار زرند بر اولویت جذب نیروی بومی در دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان


بنده این توصیه را به همه مدیران دولتی و بخش خصوصی داشته و دارم که حتما فرآیند جذب، به صورت جذب نیروی بومی باشد و هر کجا هم که از فرآیند جذب به صورت نیروی غیر بومی اطلاع پیدا کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند، پیرو آگهی استخدام نیروگاه علی آباد، با حضور در شرکت تولید نیروی برق استان، جلسه ای را با آقای کریمی مدیر شرکت تولید نیروی برق استان کرمان، در ستاد مرکزی آن مدیریت برگزار کر د.

وی در این جلسه گفت: با توجه به سفری که وزیر نیرو به شهرستان زرند و نیروگاه علی آباد داشتند و درخواست فرماندار از وزیر برای جذب نیرو به صورت بومی شهرستان در این نیروگاه و موافقت و دستور وزیر نیرو جهت این امر مهم، با هماهنگی که بین مجموعه شهرستان و مجموعه وزارت نیرو در سطح استان وجود دارد، قرار بر این شد که جذب نیرو برای نیروگاه علی آباد، به صورت بومی شهرستان زرند باشد.

 حسینی نژاد افزود: برای هر مجموعه ای، چه خصوصی و چه دولتی، به واسطه اینکه هم باید بحث جابه جایی و هم بحث مسکن نیروی کار در نظر گرفته شود، صرفه اقتصادی در این است که باید نیرو، نیروی بومی باشد.

 وی ادامه داد: بنده این توصیه را به همه مدیران دولتی و بخش خصوصی داشته و دارم که حتما فرآیند جذب، به صورت جذب نیروی بومی باشد و هر کجا هم که از فرآیند جذب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید فرماندار زرند بر اولویت جذب نیروی بومی در دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان

تأکید فرماندار زرند بر اولویت جذب نیروی بومی در دستگاه های دولتی و خصوصی شهرستان