مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-01سياسي

آمادگی 21اکیپ راهداری البرزبرای خدمت رسانی به زائران حرم امام(ره)


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: نیروهای راهداری البرز در قالب 21 تیم ثابت و سیار آماده تأمین ایمنی جاده ای و ارائه خدمات به زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) هستند.

- کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: نیروهای راهداری البرز در قالب 21 تیم ثابت و سیار آماده تأمین ایمنی جاده ای و ارائه خدمات به زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) هستند.

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار من اظهار کرد: همه ساله برای حضور زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) و برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، راهداری البرز در کنار دیگر خادمان عرصه جاده وظیفه تأمین ایمنی حداکثری محورهای مواصلاتی استان را برعهده دارد.

وی افزود: 21 اکیپ راهداری در قالب گشت های سیار و اکیپ های امدادی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به مردم خدمت رسانی می کنند.

این مسئول، به تجهیز و آماده سازی راهدارخانه ها برای ارائه خدمات به زائران اشاره کرد و گفت: راهدارخانه ها و اداره های تابعه استان نیز برای ارائه خدمات به زائران از آمادگی لازم برخوردار هستند.

مدیرکل راهداری البرز در ادامه از آمادگی ناوگان مسافری استان برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: برای اعزام مسافران به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب، شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 21اکیپ راهداری البرزبرای خدمت رسانی به زائران حرم امام(ره)

آمادگی 21اکیپ راهداری البرزبرای خدمت رسانی به زائران حرم امام(ره)