مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:402023-06-21اقتصادي

نهضت مولدسازی جدی گرفته شود


استاندار فارس خواستار جدی گرفتن نهضت مولدسازی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی شد و گفت: این دیدگاه نباید وجود داشته باشد که مولدسازی یعنی فروش اموال و املاک بلکه این اقدام نوعی ایجاد ارزش افزوده است.

- دکتر محمد هادی ایمانیه عصر چهارشنبه 31 خردادماه در جلسه شورای اداری فارس با اشاره به ظرفیت های پیش بینی شده برای جوانی جمعیت در قانون بودجه 1402 گفت: ظرفیت هایی که در این قانون برای هر یک از دستگاه های اجرایی وجود دارد که طی هفته آتی به آنها اعلام خواهد شد و میزان استفاده دستگاه ها از این ظرفیت ها به وسیله سامانه ای که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایجاد خواهد کرد، رصد خواهد شد.

او خواستار جدی گرفتن نهضت مولدسازی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی شد و گفت: این دیدگاه نباید وجود داشته باشد که مولدسازی یعنی فروش اموال و املاک بلکه این اقدام نوعی ایجاد ارزش افزوده است.

ایمانیه افزود: مولد سازی متفاوت با خصوصی سازی است، در مولدسازی اموال و املاک مازاد بعد از ایجاد ارزش افزوده به فروش می رسد یا تهاتر می شود در حالی که در خصوصی سازی اموال با قیمت های بسیار پایین به فروش رفته و مشکلات زیادی را نیز برای کشور ایجاد کرده است.

استاندار فارس، در خصوص جایگاه استان در زمینه بیکاری نیز گفت: بر اساس آخرین آمار، فارس با 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مولدسازی جدی گرفته شود

نهضت مولدسازی جدی گرفته شود