مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-07اقتصادي

کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از استان میزبان تامین شود


معاون اقتصادی وزیر کشور بر لزوم تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از استان میزبان تاکید کرد و گفت: کالاها و خدمات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر باید از چرخه درون استان تامین شود و تنها در صورتی که امکان ارائه وجود نداشته باشد، - ایسنا/بوشهر معاون اقتصادی وزیر کشور بر لزوم تامین کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از استان میزبان تاکید کرد و گفت: کالاها و خدمات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر باید از چرخه درون استان تامین شود و تنها در صورتی که امکان ارائه وجود نداشته باشد، از خارج از استان تهیه شود.

محسن کوشش تبار پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و کارکنان پتروشیمی بوشهر اظهار کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، مطالبه جدی و همیشگی میزبانان صنعت است و امیدواریم در این راستا شاهد اقدامات موثر باشیم.

وی بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش در صنایع تاکید کرد و گفت: کامل کردن زنجیره ارزش بویژه در صنایع مادر، مورد تاکید وزیر کشور قرار دارد.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: تکمیل زنجیره ارزش سبب می شود که اشتغال پایدار ایجاد شده و در بهبود وضعیت فروش و بازاریابی و درآمد ارزی نیز تاثیر بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از استان میزبان تامین شود

کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از استان میزبان تامین شود