موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-18اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی برای این استان خبر داد و گفت: کشاورزان در بخش های مختلف تمهیدات لازم را بیاندیشند.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی اظهار کرد: این الگوها نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی در منطقه است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس هوای گرم و مرطوب و وزش باد جنوبی پیش بینی می شود، افزود: طی امروز گاهی به سبب تقویت جریانات همرفتی، ضمن افزایش ابرو وزش باد در برخی نقاط رگبار رعد و برق به ویژه در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

دادرس ادامه داد: با شمالی شدن جریانات و گذر امواج کم و بیش ناپایدار از فردا شرایط برای افزایش ابر و مه آلود بودن هوا، کاهش دما، وزش باد در برخی نقاط شدید، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات و دامنه ها موقتی و شدید و در مناطق مستعد احتمال تگرگ تا پایان هفته مهیا است.

مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی از ورود سامانه بارشی و کاهش دمای 6 تا 8 درجه ای در گیلان خبر می دهد، گفت: این سامانه بارشی تا سه شنبه در گیلان ماندگار است.

دادرس از صدور هشدار زرد هواشناسی از عصر امروز تا روز چهارشنبه در استان خبر داد و اضافه کرد: کشاورزان در بخش های مختلف تمهیدات لازم را بیاندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان