مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-14سياسي

خدمات و دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم برای مردم تشریح شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسؤولان برنامه ریزی لازم را برای تبیین و تشریح اقدامات دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه گرامیداشت 28 خرداد سالروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و روز ایمان و امید، با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری، بیان توانمندی ها و خدمات نظام برای مردم است اظهارداشت: باید علاوه بر بیان واقعیت ها و خدمات صورت گرفته، هر جا هم مشکل و مانعی وجود دارد برای مردم توضیح داده شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تشکیل این جلسه برگرفته از تاکیدات مقام معظم رهبری در مراسم 14 خرداد حرم امام خمینی (ره) بر ترویج ایمان و امید در جامعه است.

وی با اشاره به این که مسئولان برنامه ریزی لازم را برای تبیین و تشریح اقدامات دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان داشته باشند، گفت: ظرفیت هایی از جمله حضور در مساجد، میز خدمت نماز جمعه ها، برنامه های رادیویی و تلویزیونی، استفاده از بستر فضای مجازی و تهیه و تامین اطلاعات مربوط به آمار و ارقام خدمات دولت سیزدهم و ارائه آن به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات و دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم برای مردم تشریح شود

خدمات و دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم برای مردم تشریح شود