مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-11سياسي

ضرورت آموزش تفاوت های زن و مرد قبل از ازدواج


رییس ستاد ملی جمعیت عدم درک زن و مرد از تفاوت های یکدیگر را اصلی ترین عامل برای اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: آموزش تفاوت های زن و مرد قبل از ازدواج ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم فروتن رییس ستاد ملی جمعیت در اختتامیه رویداد ملی صبا گفت: از هر سه ازدواج یک ازدواج به طلاق می انجامد و 40 درصد طلاق ها خانواده هایی هستند که حداقل یک فرزند دارند که بسیار ناراحت کننده است.

وی عدم درک زن و مرد از تفاوت های یکدیگر را اصلی ترین عامل برای اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: به عنوان یک کارشناس خانواده که سی سال در این حوزه فعالیت می کند می گویم که زن و مرد از تفاوت های همدیگر هیچ اطلاعی ندارند و اگر در آموزش ها به این حوزه تمرکز کافی داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می شوند.

فروتن گفت: مراکز انتخاب همسر باید در همان زمان انتخاب همسر یعنی قبل از ازدواج این آموزش ها را به دختر و پسر ارائه دهند چون پس از ازدواج تأثیری نخواهد داشت.

رییس ستاد ملی جمعیت در پایان گفت: همچنین دیگر مشکلات و اختلافات زن و مرد همه درمان های مختص خود را دارند و هیچ مشکلی در حوزه خانواده امروز وجود ندارد که قابل درمان نباشد اما وقتی دیر درمان می شوند کار دشوار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش تفاوت های زن و مرد قبل از ازدواج

ضرورت آموزش تفاوت های زن و مرد قبل از ازدواج