مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-06بين الملل

مصائب ویزای شنگن از ایران تا ترکیه


ترکیه مدعی شد 50 درصد درخواست ویزای شنگن شهروندان این کشور ریجکت می شود و سهمیه این ویزا برای ترکیه ای ها در مقایسه با گذشته به یک پنجم رسیده است.

- ترکیه مدعی شد 50 درصد درخواست ویزای شنگن شهروندان این کشور ریجکت می شود و سهمیه این ویزا برای ترکیه ای ها در مقایسه با گذشته به یک پنجم رسیده است.

اتحادیه اروپا در حالی این ادعا را رد کرد، که در ایران نیز مجریان تورهای خارجی می گویند، تعداد نوبت های ویزای شنگن در ایران هم محدود شده، به طوری که برای مردم عادی گرفتن وقت ویزای شنگن از برخی سفارتخانه ها بسیار سخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نسبت به این اخبار واکنش نشان داده و آن را رد کردند اما تازه ترین بررسی های میدانی و اظهارات مجریان سفرهای خارجی بیانگر آن است، علاوه بر این که روند پردازش و رسیدگی به پرونده های درخواست ویزای شنگن در برخی سفارتخانه های اروپایی حدودا تا 2 ماه افزایش یافته است، تعداد نوبت های ویزای شنگن در ایران همچنان محدود است؛ به طوری که برای مردم عادی گرفتن وقت ویزای شنگن از برخی سفارتخانه های اروپایی بسیار سخت شده و بازار نوبت فروشی ویزای شنگن با هزینه های گزاف را به شدت داغ کرده است.

چندی پیش نیز برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عمان، پس از رفع محدودیت های مسافرتی کرونا، از کاهش سهمیه ویزای شنگن و طولانی تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب ویزای شنگن از ایران تا ترکیه

مصائب ویزای شنگن از ایران تا ترکیه