مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-09اجتماعي

هوای اردبیل گرم می شود/احتمال وزش تندباد


رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی نسبتا پایدار با آسمانی صاف طی امروز و فردا در استان اردبیل حاکم خواهد بود.

- شهرام کوثری مهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار با آسمانی غالباً صاف در سطح استان خواهیم داشت که با ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات بعدازظهر وزش ملایم باد شرقی نیز انتظار می رود.

وی با بیان اینکه در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای استان نسبتاً خنک بوده و اواسط روز شاهد افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود، افزود: همچنین در عصر شنبه از شرایط فصلی و محلی در برخی مناطق به ویژه مناطق کوهستانی رشد ابرهای همرفتی گاهی توأم با رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده با حاکمیت کم فشار سطح زمین ضمن وزش بادهای جنوبی در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند دمای هوا نیز به طور محسوس افزایش می یابد.

کوثری مهر با اشاره به اینکه در روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد هوای گرمی در سطح استان به ویژه در مناطق شمالی استان خواهیم بود، ادامه داد: همچنین طی این مدت شرایط جوی ناپایدار بوده و در ساعات بعدازظهر و عصر علاوه بر افزایش ابر گاهی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اردبیل گرم می شود/احتمال وزش تندباد

هوای اردبیل گرم می شود/احتمال وزش تندباد