مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-19سياسي

پیمانکار پروژه تونل الماس خلخال طی 10 روز آینده تعیین می شود


پیمانکار پروژه احداث تونل الماس در شهرستان خلخال در طی 10 روز آینده تعیین شده و در محل احداث پل برای شروع عملیات اجرایی مستقر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد وحیدی، بعد از ظهر امروز در بازدید از تونل الماس شهرستان خلخال اظهار کرد: تونل الماس در جاده خلخال - اسالم یکی از مطالبات مهم و چندین دهه ای مردم جنوب استان اردبیل است که اواخر زمستان سال گذشته با پیگیری های انجام یافته، مجوز ماده 23 پروژه احداث این تونل 1.

8 کیلومتری پس از سال ها انتظار اخذ شد.

وی افزود: طی 10 روز آینده پیمانکار پروژه تونل الماس تعیین شده و برای شروع عملیات اجرایی در محل احداث تونل مستقر می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به استان اردبیل، با همراهی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسؤولان، از محل احداث تونل الماس در جاده خلخال به اسالم بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

وزیر کشور صبح امروز از پل بنیادآباد در جاده اردبیل - سرچم که در سیل هفته های گذشته دچار آسیب شده بود، بازدید و در جریان روند تخریب بقایا و احداث پل جدید قرار گرفت.

وزیر کشور در روزگذشته نیز برای بازدید از مناطق سیل زده در استان اردبیل به شهرستان های گرمی، بیله سوار و انگوت رفته و ضمن دیدار با مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار پروژه تونل الماس خلخال طی 10 روز آینده تعیین می شود

پیمانکار پروژه تونل الماس خلخال طی 10 روز آینده تعیین می شود