مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-14سياسي

صادرات بیش از سه ونیم میلیارد دلاری ایران به ونزوئلا


قرارداد 3/6 میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.

- معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد 3/6 میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت خارجه در ارتباط تلفنی با برنامه ثریا در مورد سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین گفت: قرارداد 3/6 میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی ایران با آمریکای لاتین تلقی می شود.

وی افزود: در بخش های مختلف انرژی، ساخت پتروپالایشگاه ها، تجهیزات مخابراتی، نانو، بخش های گوناگون صنعتی، مونتاژ و اتومبیل سازی، تراکتورسازی و مهم تر از همه در بخش دارو و تجهیزات پزشکی، نیروگاه سیکل ترکیبی، خدمات فنی و مهندسی، 27 توافقنامه به امضا رسیده است که ناشی از عزم جدی ایران در برقراری ارتباط دوباره تجاری و اقتصادی با آمریکای لاتین است.

معاون اقتصادی وزارت خارجه بیان کرد: معادن سنگ، طلا و آهن در این منطقه با مشارکت ایران به بهره داری خواهد رسید و خط تولید دارو و تکنولوژی نانو نیز از دیگر برنامه های ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از سه ونیم میلیارد دلاری ایران به ونزوئلا

صادرات بیش از سه ونیم میلیارد دلاری ایران به ونزوئلا