مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:252023-05-29سياسي

فعالیت های کتاب محور در اولویت برنامه های کانون پرورش فکری است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان فعالیت های کتاب محور، هدف مند و نشاط بخش را از رویکردهای کانون عنوان کرد و گفت: پی ریزی بنای فکری کودکان و نوجوانان رسالت این نهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی ظهر دوشنبه در نشست فرهنگی با مسئولان فومن اظهار کرد: پی ریزی بنای فکری و کاشت بذر ایمان در دل های نسل کودک و نوجوان و پرورش نسلی در تراز انقلاب و تربیت سربازانی برای امام زمان (عج) از رویکردهای کانون است.

وی، فعالیت های کتاب محور، هدف مند و نشاط بخش را بن مایه فعالیت های کانون عنوان کرد و افزود: بسط و گسترش فرهنگ کتابخوانی از رسالت های با اهمیت این مجموعه فرهنگی است.

میر عظیمی با بیان اینکه این مجموعه در مسیر افزایش گستره فعالیت ها، از تعامل با دستگاه های فرهنگی استقبال می کند، ادامه داد: اجرای طرح کانون مدرسه در 11 شهرستان استان گیلان با مشارکت آموزش و پرورش نمونه ای موفق از تعامل فرهنگی است.

وی از آمادگی کانون در گسترش همکاری ها برای پیش برد فعالیت های فرهنگی و تربیتی در سطح استان، به ویژه شهرستان فومن خبر داد و افزود: فعالیت های تابستانی و برگزاری کارگاه های حضوری و مجازی کانون و هم چنین، نقش آفرینی مؤثر این مجموعه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، از برنامه های کانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های کتاب محور در اولویت برنامه های کانون پرورش فکری است

فعالیت های کتاب محور در اولویت برنامه های کانون پرورش فکری است