مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-28سياسي

بازگشایی معابر خیابان 17 شهریور موجب تقدیر است


بازگشایی معبر در خیابان 17 شهریور موجب رضایتمندی ساکنان و شهروندان شد که قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد آخوندی در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارش از محلات منطقه 12 با بیان اینکه امروز وظیفه داریم پس از دو سال کارهایی را که انجام می شود اعلام کنیم، اظهار کرد: در منطقه 12 شهر تهران 46 پروژه از 54 پروژه توسعه محلی اجرا شد و از 28 پروژه غیرمستمر نیز 24 پروژه اجرایی شده و چهار طرح نیز در حال اجراست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به بازگشایی محور شمالی میدان امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: این طرح نیاز به نقدینگی دارد که در خصوص آن با شهرداری صحبت کرده ایم و اگر نقدینگی تخصیص نیابد، به یک معضل تبدیل خواهد شد؛ لذا نقدینگی باید تأمین شود تا بازگشایی صورت بگیرد.

آخوندی با بیان اینکه اگر جایی مدیری خوب کار می کند باید مراقب باشیم که او را جابجا نکنیم تا آن بخش با مشکل مواجه شود، تصریح کرد: ما اینجا مستأجر هستیم و کسانی که قرار است شهر را اداره کنند، آنهایی هستند که سال ها در شهرداری تجربه و سابقه فعالیت و مدیریت دارند.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز تأکید کرد: وقتی مدیری در بخشی به خوبی کار می کند، نباید او را جابجا کنیم که کارهای خوب او در آن بخش باقی بماند؛ این موضوع باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی معابر خیابان 17 شهریور موجب تقدیر است

بازگشایی معابر خیابان 17 شهریور موجب تقدیر است