مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-03اجتماعي

اردبیلی ها هفته گرمی را سپری خواهند کرد


رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی اردبیل طی 3 روز آینده روزهای گرمی را سپری خواهد کرد.

- شهرام کوثری مهر در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی سه روز آینده با پایداری شرایط جوی آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری بوده و به دلیل وزش باد جنوبی دمای هوا افزایش می یابد.

وی با اشاره به وقوع رگبار و رعدوبرق گاهی توأم با تندباد موقتی و در مناطق مستعد رخداد تگرگ با توجه به شرایط فصلی و محلی در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب افزود: لذا با توجه به نوع بارش های بهاری و احتمال وقوع سیلاب موقتی در مناطق کوهستانی، رعایت موارد ایمنی توصیه می شود.

رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز سه شنبه تا آخر هفته جاری با تغییر جریانات جوی و وزش بادهای شمالی تا شرقی و با فعالیت سامانه بارشی در منطقه، ضمن کاهش نسبی دمای هوا به ویژه در روز چهارشنبه با هوای بسیار خنک آسمان استان نیمه ابری تا ابری بوده و در بیشتر مناطق استان بارش باران پیش بینی می شود.

کوثری مهر ادامه داد: لازم به ذکر است که میزان بارش ها با شدت و ضعف بوده و در مناطق کوهستانی گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیلی ها هفته گرمی را سپری خواهند کرد

اردبیلی ها هفته گرمی را سپری خواهند کرد