مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-15اجتماعي

قانونمند کردن آفرود سواری یک ضرورت است


تهیه آیین نامه فعالیت آفرودسواران در مواجهه با طبیعت به منظور نظام مند شدن این گروه در دستور سازمان محیط زیست قرار گرفته است.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه آیین نامه فعالیت آفرودسواران در مواجهه با طبیعت به منظور نظام مند شدن این گروه در دستور سازمان محیط زیست قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سلاجقه در حاشیه مانور آفرود سواران که صبح امروز در پارک طبیعت پردیسان برگزار شد، اظهار داشت: آفرود سواری در طبیعت هم از لحاظ صوتی و هم آواره کردن زیستمندان مناطقی که از آن عبور می کنند، مشکلات و آشفتگی هایی ایجاد می کند.

وی افزود: از آنجایی که قانون و دستورالعملی بر فعالیت این گروه حاکم نیست از این رو موجب تخریب محیط زیست می شوند که از این جمله فراهم کردن زمینه برای بروز گرد و غبار است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تصریح کرد: امروز در این مانور و برنامه ایی که آفرود سواران برگزار کردند نشان دادند که یک محیط بان هستند و مشتاق هستند تا آموزش های لازم را در این زمینه کسب کنند و از این رو باید با هم به یک گفتمان مشترک برسیم تا بدون آسیب به طبیعت از آن استفاده کنند.

سلاجقه تاکید کرد: نکته ای که ما از این گروه می خواهیم این است که طبیعت را آشفته و مغشوش نکنند چراکه طبیعت نظم خودش را دارد و اگر به هر دلیل نظم و تعادل و عنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونمند کردن آفرود سواری یک ضرورت است

قانونمند کردن آفرود سواری یک ضرورت است