مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-05سياسي

لزوم پیاده سازی مشی و منش امام راحل در جامعه


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم پیاده سازی مشی و منش امام خمینی در جامعه گفت: اندیشه، خط فکری و نگرش امام راحل باید در رفتار و گفتار مسئولان پیاده سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم قاسمی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد در مسجد جامع رستم آباد اظهار کرد: تحریف امام راحل از سوی برخی افراد و دشمنان در زمان حیاتشان هم بروز و نمود پیدا کرده بود.

وی با تاکید بر لزوم بازشناسی و واکاوی اندیشه های امام راحل برای نسل جوان افزود: شخصیت حضرت امام در ابعاد مختلف باید مورد تبیین و واکاوی قرار گیرد.

تحریف آفت بزرگ جامعه اسلامی است معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تحریف آفت بزرگ جامعه اسلامی است، گفت: دین اسلام و معارف و مفاهیم اسلامی از دیرباز مترصد تحریف بوده است.

قاسمی با اشاره به مواردی از تحریف از صدر اسلام تا کنون اضافه کرد: تحریف شگرد سنتی دشمن برای تضعیف و زوال پذیری اسلام است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری نسبت به تحریف نام و کلام امام راحل تصریح کرد: نام، کلام و راه امام راحل حتی در خانواده ایشان مورد تحریف قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیاده سازی مشی و منش امام راحل در جامعه

لزوم پیاده سازی مشی و منش امام راحل در جامعه